Una tarda de música en directe a Can Clos

Diumenge vam viure una tarda molt especial a Can Clos amb les actuacions d’Aleix Arnau i Chino Swingslide Quartet.

Per a Aleix Arnau va ser la seva primera actuació fora d’Amer, un pas que ens fa molta il·lusió compartir. Li desitgem i augurem una llarga i profitosa trajectòria dins d’aquest món tan exigent de la música.

La jornada va continuar amb l’excel·lent directe de Chino Swingslide Quartet, amb Chino Swingslide, TotaBlues, Fernando Slap i Marc Dino: una banda de gran qualitat, plena de personalitat, tècnica i complicitat sobre l’escenari. Recentment proclamats guanyadors del Volotea Blues Challenge 2026, Chino Swingslide Quartet representaran Espanya a l’European Blues Challenge 2027, una fita que confirma el gran moment artístic de la formació.

Gràcies al públic nombrós que va omplir Can Clos, als artistes, als tècnics i a totes les persones que vau ajudar a fer possible aquesta trobada. Amb només una setmana per preparar-la, el resultat no podia haver estat més bonic.

Repetirem aviat. Seguiu-nos a les xarxes per conèixer les properes propostes.

Fotografies: Josep Burset.

©2026 Can Clos

Contacto

Sending

Log in with your credentials

Forgot your details?